4 Haziran 2014 Çarşamba

Kız Tavlama Parfümü

Kızlara Tavlamak hiç bu kadar kolay olmamıştı eminim deneyince hak vereceksiniz.

Sizlere birkac resim atıyorum bu parfümü kullanıpta neler yapabilceginizi görebilmeniz amacı ile...


örneğin bu yaşlı amcamız..


Amcamız Bir gazeteye verdiği demeçle kendi ağzıyla anlatmış


Muhabir: Yaşınızı Öğrenebilirmiyim Ne iş Yaparsınız ?

Mc Keeny :  68 Yaşındayım bir kamu çalışanıydım emekli oldum.

Muhabir: Peki evlimisiniz Yaşam tarzınızı anlatırmısınız.

Mc Keeny: Dul bir erkeğim 17 Yıl önce Eşimi Kaybettim Aslına Bakarsanız Yaşama Şeklin son 6 ay öncesine kadar hiç iç acıcı değildi taki ellizabet (Resimdeki Bayan) ile tanışana kadar tek başına evden cıkmayan a sosyal ölümü bekleyen bir ihtiyar olmuştum. Ama artık cok şükür diyorum kendime geldim 18 lik bir delikanlı gibi hissediyorum ellizabet sayesinde.

Muhabir: Peki Ellizabetle tanışma hikayenizi anlatırmısınız. Yaş Farkı Sorun olmuyormu ?

Mc Keeny: Aslına Bakarsanız Bazen sorun oluyor yaş farkı benim adıma ama ellizabet için aynı şeyi söylemek mümkün değil sanırım. Tanışma hikayemize gelince yine birgün evime kapandım televizyon izlerken bir reklam gözüme takıldı parfüm reklamı  izlerken yanlızlığa son bayanlar bu parfümle size aşık olacak vs. vs. diyordu. Aslında inanmadım ama işte aklımada bir kurt düşmedide değil fiyatıda cok uygundu hani durumumda yerimde bana dokunmucak bir mevlaydı sipariş verdim.. aradan 2-3 gün gecti kargom geldi. Actım sıktım baktım kokusuda cok hoş neyse hic umudum olmayarak bi deneyeyim dedim elbiselerimi giydim parfümü sıktım yola cıktım tabi hala umudum yok. evden indim yoldan karşıya gecmeye çalışıyodum o sırada bir genc kız yardım etmek amacıyla (ellizabet) yanıma geldi. ve karşıya gecirdi beni o sırada yardım bahanesiyle bana sarıldı neye ugradıgımı şaşırdım ama belli etmemeye çalıştım. neyse teşekkür ederek nabzını yoklamak amacıyla isterseniz bir kahve içebiliriz parkta dedim sanki o bunu bekler gibi hemen kabul etti ve fazla uzatayalım ilişkimiz böyle başlamış oldu. Kız Tavlama Parfümü

Muhabir: Peki bu parfümü tavsiye edermisiniz ?

Mc keeny: Kesinlikle Ama kötü amaçlarla kullanılmasın lütfen özellikle benim gibi yanlız herkez kullanmalı insanları hayata bağlıyor.

                                                                     

                   Parfümün Sipariş Linkini Aşağıda Paylaşıyorum Sipariş veren pişman olmaz.

 
 Ferolle Sipariş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder